10:59 AM Орієнтовний перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду вчителя-логопеда Миронівського інклюзивно-ресурсного центру | |
Орієнтовний перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду вчителя-логопеда Миронівського інклюзивно-ресурсного центру
1.Визначте мету оцінки мовленнєвого розвитку дитини (п.20 Положення про ІРЦ) 2.Назвіть і охарактеризуйте основні завдання ІРЦ згідно постанови КМ України від 12.07.2017 №545 3.Освіта осіб з особливими освітніми потребами (ст.19 ЗУ «Про освіту») 4.Дайте визначення поняття «Інклюзивне навчання» (ст.1 ЗУ «Про освіту») 5.Форми навчання у закладах освіти. 6.Корекційна спрямованість як основний принцип організації навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку. 7.Порядок та підстави для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини. 8.Умови організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. 9.Основні напрямки комплексної оцінки . 10.Охарактеризуйте особливості проведення корекційних занять для дітей з порушеннями мовлення. 11.Визначте функції логопеда як учасника Команди супроводу дитини з ООП. 12.Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення
Перелік вимог до претендентів відповідно до яких буде проводитися співбесіда:
Знання нормативно-правової документації щодо інклюзивної освіти в Україні. Знання основних завдань ІРЦ згідно постанови КМ України від 12.07.2017 №545 Знання психологічних особливостей дітей з особливими освітніми потребами. Вміння орієнтуватися у практичних ситуаціях. Знання спеціальної психології та корекційної педагогіки. Знання основних функцій фахівців як учасників Команди супроводу дитини з ООП. Вільне володіння комп'ютером та оргтехнікою.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |