10:59 AM
Орієнтовний перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду вчителя-логопеда  Миронівського інклюзивно-ресурсного центру

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду вчителя-логопеда

 Миронівського інклюзивно-ресурсного центру

 

1.Визначте мету оцінки мовленнєвого розвитку дитини (п.20 Положення про ІРЦ)

2.Назвіть і охарактеризуйте основні завдання ІРЦ згідно постанови КМ України від 12.07.2017 №545

3.Освіта осіб з особливими освітніми потребами (ст.19 ЗУ «Про освіту»)

4.Дайте визначення поняття «Інклюзивне навчання» (ст.1  ЗУ «Про освіту»)

5.Форми навчання у закладах освіти.

6.Корекційна спрямованість як основний принцип організації навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку.

7.Порядок та підстави для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.

8.Умови організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.

9.Основні напрямки комплексної оцінки .                                                                      

10.Охарактеризуйте особливості проведення  корекційних занять для дітей з порушеннями мовлення.

11.Визначте функції логопеда як учасника Команди супроводу дитини з ООП.

12.Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення

 

 

 

 

Перелік вимог до претендентів відповідно до яких буде проводитися співбесіда:

 

Знання нормативно-правової документації щодо інклюзивної освіти в Україні.

Знання основних завдань ІРЦ згідно постанови КМ України від 12.07.2017 №545

Знання психологічних особливостей дітей з особливими освітніми потребами.

Вміння орієнтуватися у практичних ситуаціях.

Знання спеціальної психології та корекційної педагогіки.

Знання основних функцій фахівців як учасників Команди супроводу дитини з ООП.

Вільне володіння комп'ютером та оргтехнікою.

 

Переглядів: 143 | Додав: mironovka_irc | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar