1:09 PM ЗМІНИ, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585 і від 12 липня 2017 р. № 545 | |
ЗАТВЕРДЖЕНО ЗМІНИ, 1. У постанові Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585: 1) у назві постанови слова “освіти у закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами” замінити словами “повної загальної середньої освіти особами з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти”; 2) пункт 1 викласти в такій редакції: “1. Відповідно до частини другої статті 4 Закону України “Про повну загальну середню освіту” установити тривалість здобуття повної загальної середньої освіти особами з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти: 1) тривалість здобуття повної загальної середньої освіти особами з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах, може бути продовжена на один рік на рівні початкової освіти та/або на один рік на рівні базової середньої освіти відповідно до індивідуальної освітньої траєкторії. Потреба щодо продовження тривалості навчання визначається командою психолого-педагогічного супроводу не пізніше ніж за півроку до завершення навчання, що зазначається в протоколі засідання, та є підставою звернення до інклюзивно-ресурсного центру для повторної комплексної оцінки розвитку дитини. На підставі висновку про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини, виданого інклюзивно-ресурсним центром, та заяви одного з батьків (іншого законного представника) дитини рішення про продовження тривалості навчання приймається педагогічною радою та вводиться в дію наказом керівника закладу освіти; 2) тривалість здобуття початкової та базової середньої освіти в спеціальних закладах освіти та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти на рівнях, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 р. № 221 “Про затвердження Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр” (Офіційний вісник України, 2019 р., № 24, ст. 853), становить 10 (11) років.”. 2. У Положенні про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545: 1) у підпункті 3 пункту 8 слово “комісіях” замінити словом “консиліумах”; 2) пункт 13 доповнити абзацом такого змісту: “копія протоколу засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами із зазначенням потреби щодо продовження тривалості здобуття освіти.”; 3) у пункті 34: в абзаці третьому слова “психолого-педагогічної комісії” замінити словами “психолого-педагогічного консиліуму”; доповнити пункт абзацом такого змісту: “визначення потреби у продовженні тривалості здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами, що здобувають загальну середню освіту.”; 4) пункт 37 викласти в такій редакції: “37. За результатами повторної комплексної оцінки складається висновок про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (додаток 6), що є основою для розроблення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами, надання їй психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, у разі потреби продовження тривалості здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами, що здобувають загальну середню освіту.”; 5) у додатках до Положення: у пункті 8 додатка 5 у графі “Рекомендації” слова “(потреба в асистенті дитини, консультація лікаря, соціального працівника тощо)” замінити словами “потреба в асистенті дитини, супроводі під час інклюзивного навчання, консультація лікаря, фахівця із соціальної роботи/соціального працівника тощо)”; додаток 6 доповнити пунктом 61 такого змісту: “61. Потребує продовження тривалості здобуття освіти на рівні освіти на один навчальний рік”. | |
|
Всього коментарів: 0 | |