1:01 PM
Поради психолога

СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК УДОМА. ПОРАДИ Й РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ. ЧАСТИНА 2

  «Помалюємо». Наклейте на чистий аркуш паперу зображення предметів, тварин і попросіть дитину з’єднати їх лініями. Інше завдання: прикріпіть аркуш до столу і покладіть на нього кубик, а потім попросіть малюка штовхати цей кубик олівцем. Олівець залишає на папері слід — покажіть його маляті.  Ця гра допоможе дитині краще запам’ятати кольори, форми; спонукає до проявів творчості. Разом приготуйте спочатку тісто: змішайте 1 склянку кухонної солі дрібного помолу, 1 склянку муки, 0,5 склянки холодної води, залиште на 3 години в холодильнику. Разом з дитиною зліпіть кульки діаметром 3–4 см та за допомогою трубочки для коктейлів зробіть отвори. Залиште для висихання. Разом з дитиною за бажанням розфарбуйте кульки в різні кольори та вигадайте історію «Хто вдягне наше намисто?».

  "Неслухняні олівці". З часом удома накопичується багато різних олівців. Пропонуємо гру, яка не лише допоможе дитині запам’ятати назви кольорів, а й розвине навички охайності. Візьміть різнокольорові пластикові стаканчики (буде краще, якщо бать-ки разом з дитиною обклеять стаканчики самоклейним папером) та запропонуйте дитині покласти кожен олівець у його будинок-стаканчик. Для розвитку пізнавальної активності дитини можна створити «проблемну» ситуацію: запропонувати стаканчики синього, червоного та зеленого кольорів, а олівці червоного, рожевого, синього, блакитного, зеленого та різні відтінки. Дайте дитині можливість самостійно зробити висновки.

  «Веселий кухар». Ця гра допоможе дитині засвоїти поняття «солодке», «солоне», «кисле», «гірке» тощо, а також назви овочів та фруктів. На тарілочку наріжте невеличкі шматочки овочів та фруктів (апельсин, яблуко, груша, огірок, морква тощо). Запропонуйте дитині заплющити очі та пригостіть її шматочком. Спитайте дитину: «Який смак? Як називається те, що ти куштував?»

 «Крижані кубики». З таємничим виглядом дорослий дістає з холодильника два кубики льоду: один собі, другий дитині — і пропонує потримати кубик у долонях. Запитайте в дитини: «Який він? (Твердий, холодний, мокрий, став рідким.) Куди подівся кубик? (Дайте дитині можливість відповісти самостій-но.) Як знову зробити кубик?»

  «Весела геометрія». Приготуйте п’ять кружечків і п’ять квадратів, перемішайте їх. З’ясуйте разом з дитиною, чим вони різняться, і запропонуйте розкласти фігури на дві групи.

Варіанти: трикутник і квадрати, зірочка і прямокутник тощо.

Переглядів: 89 | Додав: mironovka_irc | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar