9:57 AM
Поради психолога

СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК УДОМА. ПОРАДИ Й РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ. ЧАСТИНА 3

o «Маша і ведмідь». Приготуйте набір різних предметів парами «великий — маленький». Наприклад, по дві ложки, чашки, тарілки, іграшки, серветки, хустинки, ґудзики, книжки тощо. Запропонуйте гру: «До нас у гості прийшли Маша і Ведмідь. (Як-що немає іграшок, роздрукуйте з інтернету портрети казкових героїв.) У нас є різні речі. Як ти гадаєш, які з них підійдуть Маші, які ведмедеві?» Дайте дитині можливість самій дійти висновку, що Маші потрібні маленькі речі, а ведмедю — великі. Під час гри постійно промовляйте вголос свої дії та спонукайте до цього дитину: «Це маленька ложка для Маші, а велика ложка — для ведмедя. Це велика іграшка для ведмедя, а маленька — для Маші» тощо.

o гра «Великі і малі». У цю гру можна гратися всією родиною, перетворивши оселю на місце пригод. Запропонуйте змагання: хто більше знайде в оселі парних великих і малих предметів. Наприклад: велика каструля — маленька каструля, велике ліжко — маленьке ліжко, великі татові черевики — маленькі синочкові, велика шафа — маленька шафа, великий олівець — маленький олівець тощо.

Увага! Дайте дитині можливість «перемогти».

o «Піжмурки». Приготуйте набір парних (великий — малий) геометричних фігур (круг, трикутник, прямокутник, овал). Запропонуйте «заховати» маленькі фігури за великими з практичним показом, накривши маленький кружечок великим. Якщо в дитини це виходить легко, ускладніть гру, запропонувавши сховати під кружечок трикутник, під квадрат — кружечок. Потім запитай-те, чи запам’ятала дитина, хто за ким сховався.

o "Чарівна торбинка". Зробіть із цупкої тканини невеличку торбинку.

Варіант 1. Дитина складає в торбинку предмети, різні на дотик (іграшка, м’ячик, клубочок ниток, кубик, ложка тощо — залежно від можливостей дитини). Потім навпомацки бере якийсь предмет у торбинці, описує, не дивлячись, його властивості і називає цей предмет.

Варіант 2. Дитина отримує торбинку з набором предметів і на дотик угадує, що туди поклали.

Варіант 3. Дитині дають якийсь предмет (наприклад ґудзик). Потім дитина отримує наповнену речами торбинку і навпомацки знаходить у ній такий самий предмет, виймає, порівнює.

o «Веселка». Усім гравцям роздають кольорові кружечки і пропонують знайти в оселі предмети такого самого кольору. Дитина може прикладати свій кружечок до речей, щоб ідентифікувати кольори.

 

Переглядів: 96 | Додав: mironovka_irc | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar