2:37 PM
Поради психолога

ВПРАВИ НА РОЗВИТОК УЯВИ

Намальована музика

Увімкніть дітям класичну музику з яскраво вираженим характером. Доки вона лунатиме, попросіть дитину закрити очі та уявити, про що мелодія. Далі вона має зобразити свої відчуття фарбами/олівцями на папері. Можна обрати будь-яку мелодію, але без слів, щоб вони не нав'язували дітям свої образи.

Що було б, якби…?

А тепер дайте волю вашій фантазії – і на складання запитань, і на розгорнуті відповіді. Що було б, якби коти вміли літати? Що було б, якби небо пчихало? Що було б, якби до вас завітали жирафи на обід? Що було б, якби всі головні убори перетворилися на книги? «Прищеплюючи смак до вигадки та примножуючи способи вигадування історій, ми допомагаємо дітям проникати в дійсність через вікно, минаючи двері. Це цікавіше, а значить, – корисніше».

«Буріме»

Дорослий пропонує 2 пари рим – кінцівки чотирьох рядків віршика, причому, рядки можуть римуватися по-різному. Гравцям необхідно скласти початок кожного рядка й отримати власний римований вірш.

Гра «Живий звук»

Запропонуйте дітям описати звук (дощ, дзвоник, скрип дверей). Для цього запитайте у гравців: Який він – товстий чи тонкий, широкий чи вузький, добрий чи злий, гострий чи тупий…

«Помічник художника»

Зробіть заготовки незавершених малюнків. Скажіть дитині, що художник, який малював картини, дуже зайнятий, і тому не може їх завершити. Дайте малюкові олівці або фарби, щоб він зміг завершити малюнки.

"Домалюй історію"

Для виконання вправи необхідна сюжетна колода метафоричних асоціативних карт (для роботи з дітьми). Запропонуйте дитині витягнути карту, описати те, що відбувається на карті. Потім покласти її на аркуш А4 і домалювати її. Рефлексія.

May be an image of квітка та текст

 

Переглядів: 67 | Додав: mironovka_irc | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar