ВПРАВИ НА РОЗВИТОК УЯВИ

Намальована музика

Увімкніть дітям класичну музику з яскраво вираженим характером. Доки вона лунатиме, попросіть дитину закрити очі та уявити, про що мелодія. Далі вона має зобразити свої відчуття фарбами/олівцями на папері. Можна обрати будь-яку мелодію, але без слів, щоб вони не нав'язували дітям свої образи.

Що було б, якби…?

А тепер дайте волю вашій фантазії – і на складання запитань, і на розгорнуті відповіді. Що було б, якби коти вміли літати? Що було б, якби небо пчихало? Що було б, якби до вас завітали жирафи на обід? Що було б, якби всі головні убори перетворилися на книги? «Прищеплюючи смак до вигадки та примножуючи способи вигадування історій, ми допомагаємо дітям проникати в дійсність через вікно, минаючи двері. Це цікавіше, а значить, – корисніше».

«Буріме»

Дорослий пропонує 2 пари рим – кінцівки чотирьох рядків віршика, причому, рядки можуть риму ... Читати далі »

Переглядів: 66 | Додав: mironovka_irc | Дата: 03.12.2021 | Коментарі (0)

Переглядів: 63 | Додав: mironovka_irc | Дата: 03.12.2021 | Коментарі (0)

ТРУДНОЩІ НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВИМ НАВИЧКАМ ДІТЕЙ З РАС.

Чи потрібна чітка послідовність дій?

Багато батьків в якості одної з основних труднощів освоєння навичок називають нездатність дитини утримати в голові схему дій: необхідно постійне нагадування про кожен крок. Крім власних проблем людини з РАС, пов'язаних з утрудненим сприйняттям послідовності, непослідовність дорослих може створювати додаткові труднощі. Якщо близькі щоразу інакше вчать дитину вмиватися, одягатися, підмітати і т.п., ці ситуації будуть як і раніше викликати в дитини розгубленість: "а що робити далі?" Дуже важливо, щоб всі повторювали одні й ті ж кроки, необхідні для виконання даної діяльності, і вчили дитину по можливості однаково.

Перш ніж по ... Читати далі »

Переглядів: 78 | Додав: mironovka_irc | Дата: 03.12.2021 | Коментарі (0)

Переглядів: 75 | Додав: mironovka_irc | Дата: 03.12.2021 | Коментарі (0)